Stockholm i mitt hjärta

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag är sugen på att flytta från Stockholm. Har alltid tyckt att man är lite (eh, totalt) dum i huvudet om man väljer att bo i en annan stad än Stockholm. Varför skulle man vilja det liksom, Stockholm är ju bäst?

Har nyligen insett att ingen verkar tycka att Stockholm är bäst, för alla drar åt olika håll. Och här blir jag kvar. Så därför är jag lite sugen. Sugen på att lämna allt det fina bakom mig, och testa något nytt. Se vad grejen är liksom. Vad gör man i en annan stad än den här? Inte just nu, men kanske om ett år. Nä, Stockholm jag gör inte slut föralltid, kommer bara vara otrogen ett tag. Förlåt.

Kommentera här
Postat av: K som i klok!

Unga dam, det gör du bara rätt i! Fly landet runt nu, medan du orkar och kan! Stockholm kommer alltid ligga på sin plats vid vattnet och vänta på dig! :)

2011-09-15 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback