i väntan på något nytt

eh. träningsvärken i min kropp är inte att leka med. Att gå är nästintill en omöjlighet. Har dragit på mig någon form av sjukdom också, men den vill jag inte riktigt kännas vid. Att vara sjuk är tråkigt. Och ännu mer tråkigt när det vankas lön och vinkväll. Sitter i mitt gamla rum hemma hos mamma, och det känns ovant. Lägenheten har inte hittat mig än, och jag hittar bara omöjliga objekt på norr mälarstrand. Om jag ändå levde i en drömvärld.
Hittade lönespec. idag. Kul. Eller ja, det kunde varit. Funderar för mycket på framtiden, utan att ens veta vad jag tror mig veta vad jag vill att den ska innehålla. Nä, nu ska jag nog återgå till att göra ingenting.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback