Till dig.

Hej Morfar!
Har du det bra? Äsch, det vet jag att du har. Jag har det också bra, men det vet ju du att jag har, för visst ser du mig? Tänk att det nu är över fem år sen vi träffades. Tiden har gått så fort sen den dagen du lämnade oss. Har vant mig vid att du inte är här, men jag vill inte vara van. Jag vill att du ska komma hem! Jag vill kunna åka till huset, sätta mig i soffan bredvid dig och spela bingolotto. Prata lite strunt. Och retas. Det är du så bra på.
Tänker på dig lite extra idag. Tänker på den gången jag bröt foten, och du satt med mig på akuten och envisades med att kittla mig under foten, fast du inte fick. Jag har så mycket att berätta för dig.
Vi ses i himlen, bästis.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback