ingenting men ändå allt

Gah, jag är trött i benen efter 75 minuter spinning och skivstång. Näh, inte båda idag, så hurtig är jag inte. Men benen är trötta ändå. Har haft två fina lediga dagar såhär mitt i veckan, innan stängningshelg. Pepp! Har semester nästa vecka, det ska bli svinskönt! Hänger väldigt (otroligtmegacpväldigt) mycket på hemnet just nu, när det står klart att jag måste köpa boende innan året är slut. Men så älskar jag att titta på lägenheter, så det gör faktiskt ingenting!
Hade jag haft 22 miljoner hade jag köpt mig en vindsvåning på birger jarlsgatan med en rätt stor terass, typ som den här, men nu har jag inte 22 miljoner att spendera så det blir något mindre. Mest troligt runt 20-30 kvadratmeter en bit norr (viktigt) om staden.

Kommentera här
Postat av: Pelle

2:a till salu i min port. Bli granne med oss så blire vin varje kväll!

2011-05-28 @ 23:59:34
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: sophia

det låter minsann väldigt lockande ;)

2011-06-07 @ 15:33:59
URL: http://sophiarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback