har ingenting att säga men säger det ändå

Trodde jag hade tidsinställt fler dagens, men tydligen inte! Nu ligger jag efter, igen. Suck. Får ta och tidsinställa resten nu så det blir av. Undrar hur jag ska kunna underhålla er, dussin, människor efter detta? Får kanske helt enkelt skriva mer.
De senaste dagarna har jag spenderat med mina vänner, och jag har till och med hunnit vara ledig. Det har pratats mycket om resor och boenden, och hoppas kunna lösa både och ganska snart. Har också för 53e gången i år börjat och avslutat mitt "nya nyttigare liv" och suckat över att jag inte ens orkat köpa nytt gymkort. Får nog ta tag i saken på tisdag, för då kommer lönen (som jag som vanligt tror ska räcka till 3 miljonermiljarder saker)... Nä, usch vad tråkig jag känner mig, fastän jag egentligen är mycket glad och hoppfull.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback