Dag 19 - Detta ångrar jag

Usch och fy. Jag ångrar inga stora beslut i mitt liv som kunde gjort att jag idag stod någon annan stans. Jag ångrar mest småsaker, saker jag gjort på fyllan, en ful tröja jag köpt, att jag inte ringer min mormor och farmor mer ofta, att jag inte bokade en tidigare tvättid och att jag nu inte har ro till att sova. Jag ångrar också att jag inte tog tillvara på tiden jag bodde hemma och övningskörde mer, för fan vad jag är sugen på att köpa en bil!
Så nä, ångra saker gör jag väl varje dag typ. Men jag är inte mycket för att hålla kvar vid ångern, skakar av mig det mesta fort så jag kan gå vidare. Annars är det inte lika kul.
- tidsinställt inlägg, hoppas jag borstar tänderna nu!! -

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback