Dag 13 - Den här veckan

Ja, veckan började med en öppning med sinnesjukt trött K, väldigt lite varor och en tankspridd super-piff. Det mesta löste sig, men det blev en rätt lång dag. Fortsatte i samma visa idag, jobbade över ett par timmar. Helt frivilligt förstås, men med huvudet på skaft iallafall. Resten av veckan blir det stägning som gäller, så idag ska jag tvinga mig vara vaken längre än vad jag vill. För jag vill typ sova nu.

Förhoppningsvis blir det någon form av middagsaktivitet på lördagskvällen, här eller hos Joppe ligger ännu i ödets händer (eller nåja, Cissis huvud) och det blir nog finfint! Ja och det sammanfattar nog den närmsta veckan. tjohej.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback