ledig helg ska innehålla...

Fest, temat var fula tröjor. Jag ville dock inte ha någon ful tröja, utan körde på pirat-tema. Hade ögonlapp, pengarpåse, pistol och flaggor att erövra folk med. Kul! Har under hela veckan inte haft någon röst, men inte känt mig sjuk. Det blev det dock ändring på igår, fick tillbaka rösten, men började känna mig sjuk.
Mat, åkte in till stan runt ett för att äta sushi med celina, karin och massoud, för att sen ta en snabb
shoppingtur med miss K. Blev överlycklig av nya ansiktsprodukter och ny foundation och firade det hela med att städa lägenheten. Lite fail dock, då alla avlopp är igentäppta av okänd anledning och jag flyttade på badkaret så det nu är instabilt. Hur som, jag är glad och imorgon är ännu en ledig dag! yay!
igår - idag
(klickbara bilder)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback