mys

Igår var det stängning på vasagatan som gällde, och det var en lång upplevelse. Mötte Evelina i dörren när jag kom hem 06.15 och hon skulle bege sig mot jobb. KUL! Kom inte i säng förrän vid sju, och vid ett skulle jag upp. Var tvungen att åka och lämna tillbaka ett par skor jag hunnit äga i mindre än 24 timmar innan de gick sönder, och sen skulle jag träffa Emmelie och Ellinor inne i stan. Lite sen blev jag dock, men det blir så ibland. Vi hamnade på ett ganska omysigt cafe, så efter en kopp kaffe gick vi istället iväg och köpte sushi! Gick sen hem i regnet, det var faktiskt ganska mysigt. Det luktar liksom så gott...
På vasagatan igår tappade jag även bort min röst, och än idag är den inte återfunnen, för jag kan fortfarande inte tala. Kul!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback