jag är nästan där

Satt och läste bloggar och irriterade mig på att ingen uppdaterar så jag alltid får läsa samma sak. Kom på att hallå, jag har ju inte uppdaterat på typ en månad så jag är ju lika dålig jag. heh oups. Är helt upptagen i en lägenhetsjakt och vill helst köpa allt jag ser- men lyckas alltid hålla mig tillbaka och tänka att det kommer något bättre, som är menat att jag ska ha (helst på kungsholmen, men mina föräldrar försöker typiskt nog ta mig tillbaka till verkligheten.. suck).
Har hunnit ha en mini-semester i Dalarna, trion var återigen förenad för 4 otroligt lugna och sköna dagar. Det vi spenderade tiden på var sova, äta, ligga i soffan och kolla film, spela spel och en gång om dagen ta en promenad på 10 minuter för att handla mat. Otroligt skönt. Badade för första gången också, när solen sista dagen var generös nog med några strålar.
Äsch, återkommer när jag har något roligare att säga. Om det någonsin inträffar vet jag inte. Men kanske.


Kommentera här
Postat av: Pelle

JAG HAR UPPDATERAT NU OCKSÅ!

2011-07-14 @ 13:49:12
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback