TJA!

Vad gör man så här, runt ett, en måndagskväll? Jo, för femhundrade gången startar man en ny blogg. Jag vet inte varför, för jag har inget roligt att meddela världen. Mest allmänna klagomål på denna iskalla vintertid, som jag så önskar snart är över. När jag ändå passar på att sprida önskningar så vill jag också gärna ha nya kläder. Och annat trevligt. Som vinkväll, men det är planerat på onsdag, om någon vänlig själ vill byta pass med mig, ännu en önskning jag ville slänga ur mig.

Nä, nu ska jag fortsätta göra mitt-i-natten-saker. Det involverar how i met your mother och en kopp te, mhm.

Kommentera här
Postat av: K

Mitt-i-natten-saker är ändå de bästa. Se till att få bort passet! Viii vill haaaa alkåååhåålkväll.

2011-02-15 @ 13:25:37
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback