irritationsmoment

Vardagsbekymmer idag, eller inte bekymmer. Irritation! Hade sjukt mycket att tvätta, och min tvättstuga erbjuder två maskiner i tre timmar, vilket gör att jag hade ett tajt schema att följa. När jag kom ner visade det sig att tvättiden innan mig var ledig, vilket betyder att jag kunde börja tvätta tidigare och faktiskt hinna tvätta allt, usch vad sånt irriterar mig.
Annat irritationsmoment i min vardag är att jag än så länge inte hittat en ersättare för mig imorgon så jag vet inte om jag kommer kunna ha vinkväll. Och irritationsmoment tre, jag har inga pengar att shoppa för :( för lite pengar in, för mycket pengar ut. Inte kul.
Tummen ner!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback