17022011

vinkväll hos C och K igår alltså. det blev en väldigt lyckad sådan. med tanke på den mängden alkohol vi förtärde är jag förvånad över att det enda som hände igår var att jag tog sönder ett vinglas. vi åt supergod mat, tack vare K, asgod mango tack vare mig och Evelina. kvällen flöt på så snabbt att när sista tunnelbanan gick sket vi i att ta den för att en timme senare gå vilse i letan på en nattbuss, den kom dock och plockade upp oss - mitt i vägen där vi gick och körde oss till centralen. en för dyr taxiresa hem, som tog för lång tid, och sen var det bums i säng.
har fyllt kylen och frysen med massagotti idag, så nu kan jag sova gott. blir tre långa dagar på jobbet nu, men så ska det vara!
lite så här såg det ut på bordet igår

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback