I hate my life, and I wanna die. I ain't got no iPhone.

För en vecka sen gick knappen på min iphone sönder (var nu inte dumma och tänk "vilken knapp?" för det finns bara en!) så jag lämnade in den på lagning. Var mycket nära till tårar när jag såg iphone bli nerlagd i en påse och försvinna ur mitt liv. Blev därför mycket glad idag, när de ringde från tele2 butiken och sa att den var tillbaka från reparation. Så glad att jag nästan skrek "tack jag älskar dig" till den främmande mannen i andra sidan telefonen, men jag hejdade mig. Trots att det var min lediga dag, åkte jag till Kista ändå för att hämta ut den. Grät nästan glädjetårar när jag såg iphone komma tillbaka i en plastpåse.

Kom hem och startade iphone igen och inser att den inte fungerar. "Ingen service" säger den. Jag säger snyft.
Den här låten påminner mig om min situation.
Parry Gripp – I Got No Iphone

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback