den 13onde augusti

Började dagen traditionsenligt med frukost på sängen, och lite presenter hemma hos mamma.
Hamnade senare hemma hos Evelina på hennes balkong, och förfestade lite. Det var trevligt!
Korkade upp leva, och började göra just det. Leva. Efter det tog vi oss in till stan och där mötte vi en kille som hade med sig hemmagjord öl..
Hamnade på sommar en stund, innan Leva't dog ut och jag började dö ihop. Johanna, Ellinor, Nille och jag gick till pendeltåget och åkte hem. Där somnade jag på tre sekunder och sov gott. Dagen efter kom mamma, mormor och pappa hit för att äta lite mat och ge lite presenter. Blev glad när klockan blev läggdags så jag äntligen fick sova bort den hemska huvudvärken..

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback