jag gillar fredagar och fredagar gillar mig

Nu har det blivit ett glapp sådär mellan inläggen igen. Konstigt. Jag blev frisk iallafall (tror det var kaffet som gjorde det!) och tog mig iväg till jobbet i onsdags.

Efter stägningen hoppade jag och Evelina oplanerat in i en taxi och åkte hem till Chris som hade en liten fest. Eftersom vi var lite efter alla andra så hade vi några glas att ta igen när vi kom det, men det ordnade sig ganska snabbt och sen vet jag inte vad som hände. Vaknade upp (fast utan att ha sovit) och var galet obekväm i en trång soffa och när en sängplats blev ledig tog jag den. Sov gjorde jag ändå inte, och när alla utom jag åkt till jobb och diverse så var jag ensam där och började städa.

Det blev rätt tugnt att jobba igår, var ju lite trött och eh sliten, men det gick iallafall. När jag kom hem tog jag en lång jävla dusch, för om det behövdes då! Vaknade imorse och kände mig ändå inte ren, så det bleve en dusch till hehe. Från och med idag är jag också trainee! Woho! Bra dag.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback