bra dagar

Sitter och tänker att det är synd att jag uppdaterar så sällan. Men sen så har jag ändå ingenting att skriva. Finns mycket jag skulle kunna skriva, men det passar sig liksom inte. Det är för personligt på något vis. Allt går bra nu, och allt känns bra. och på något vis är det enklare att skriva när det är något fel. och nu är det ju inte så, så skrivandet blir liksom inte av. Hittade den här bilden på facebook från i lördags, har inte ett endaste minne av att den togs- ännu mindre att jag tog mig tid att publicera den på facebook. Pinsamt!

Kommentera här
Postat av: E

hahahaha!! var när hur?

är det jag där till vänster?

2011-04-20 @ 00:16:14
Postat av: sophia

haha! ja det är du!

2011-04-21 @ 11:11:42
URL: http://sophiarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback